mitt hem, del 2

Just nu bor jag i en underbar lägenhet med en underbar Fredrika. Jag har redan visat er hur mitt rum ser ut men tänkte att jag ska dela med mig av resten av lägenheten också, såhär bor alltså jag! Här kan ni se hur mitt rum ser ut.  
 
 
Vi har många krukor med både levande & mindre levande växter & kryddor. 
 
Min finaste teburk som jag fick på min födelsedag av min kära Madde. 
Här har ni Fredrikas rum, det är så fint med alla skira tyger & pastelliga färger! 
 
 
& sist men inte minst. Här är vår underbara toalett. Superrosa & superblått i samma rum. 
Här trivs jag minsann bra! 
Lotta
2015-06-24 @ 10:51:57

Kul att få se hur fint ni bor. Jag älskar den där grytan. Och grupperingarna! Snyggt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0