* mitt hem *

Som ni kanske har förstått så har jag flyttat, till majorna. För ett litet tag i alla fall.
Jag bor tillsammans med Fredrika som för övrigt driver en superfin blogg som handlar om allt jag älskar. Kläder, sypepp, diy, böcker, recept & massor mer. Gå in & kolla!
Så nu har jag äntligen fått upp alla mina grejer & tänkte visa hur mitt lilla krypin ser ut!

Både mattan & den lilla byrån är nya inköp från en secondhand som jag hittat alldeles nyligen med massor fina grejer, har nog blivit en ny favorit! Holmens marknad, någon mer som hittat dit som bor i Göteborg?
Lille Antonius döpt efter min käre Anton får vara med i sängen såklart. 
 
Jag använde mig av en skohylla för att få lite mer plats på skrivbordet & det blev ju inte alls dumt! :)
 
Väldigt bra med klädstång när det inte finns så många garderober! Så nu hänger alla mina klänningar där, jag räknade till 44 st tror jag. En hel del ändå! 
Ser ni vilken fin bok jag har? Som en gklav, den fick jag av Antons föräldrar. Tänk vad mycket fint man kan göra av gamla böcker!
På tal om böcker så har jag placerat ut några i fönsterkarmen, men tyvärr fick jag inte plats med alla. Fick ställa dit dom som jag hoppas på att kunna läsa ut nu i sommar. 
Min teckning fick hänga uppe här också, gillar den ändå men den börjar bli lite sliten, funderar på om jag kanske ska rama in den så den håller sig längre. Min förhoppning är att jag ska kunna ställa mitt elpiano mot den väggen, måste bara hitta mitt pianoställ först. 
 
Lotta
2015-06-07 @ 14:02:15

Ett fint hem har du skapat dig. Jag gillar dina lösningar. Böcker som sängben är ju bra! Och hjärtat fick vara med <3

Sandra Lundin
2015-06-08 @ 07:01:32
URL: http://atilio.blogg.se/

Så mysigt :) Ser ut som att du har massa fina klänningar hängandes där :)

Svar: Tack, jag trivs verkligen! :) ja det finns ett gäng klänningar där, kanske får visa upp några godingar i något inlägg! ;)
Matilda Höglund

Sofie
2015-06-08 @ 19:22:43

Gud vad fint! Det blir ju jätte bra!! Tjoho!! :D

Alicia
2015-06-10 @ 16:34:13
URL: http://aliciasivert.blogspot.se

Iiiiih vad fint, och så många underbara detaljer. Att bygga hyllor på skrivbord är supersmart - jag har ett litet sängbord stående ovanpå mitt för att få plats med färger och penslar och trådar och virknålar.... Och jag älskar Undesirable-affischen såklart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0