* teaterfestival *

Njuter av mina vackra blommor som jag fått av Anton som lite uppmuntran. 
Det har varit en stressig period nu, med allt fix inför teaterfestivalen här på Wendelsberg. 
I lördags hade vi invigning med bubbel & hurrarrop, sen var det dags för vår premiär av musikalen Jekyll & Hyde som jag har regisserat. Här kan ni se bilder från ett genomdrag. Jag är så nöjd med premiären, mina skådespelare är de bästa! Min fina pappa har varit på besök & vi har ätit gott & gått promenader. Nu ska jag andas ut & sova tidigt. Nästa vecka har jag mycket ledigt på dagtid & på kvällarna kommer jag se massor med fantastiska föreställningar. 
 
 
 
Sarah
2015-05-18 @ 13:13:45
URL: http://CheerSarah.devote.se

De e så himla fint me rosor :)

Svar: Ja visst är det! :) Älskar rosor!
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0