Jekyll & Hyde the Musical

Under de senaste veckorna har jag haft fullt upp, vilket ni kanske har märkt. Jag & Sofie har bearbetat manuset Jekyll & Hyde the Musical & har regisserat 8 väldigt duktiga skådespelare. Nästa vecka så har vi premiär & det ska bli så spännande! Jag kan rekommendera er att komma, det är en fantastisk berättelse med musik som får en att rysa från första ton till sista! Ni som bor i närheten av Göteborg, kom till vår teaterfestival på Wendelsberg & se Jekyll & Hyde för enbart 50 kr, lovar att det kommer vara värt varenda krona! Är så glad över att jag har fått möjligheten att göra det här, som jag verkligen brinner för!  

Vi kommer spela Spelas 16/5, 19/5 & 23/5!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni kan köpa biljetter på plats eller via kulturpunkten
Sandra Lundin
2015-05-11 @ 08:29:21
URL: http://atilio.blogg.se/

Amen åh, så spännande :D

Svar: Vi har haft premiär nu, det var så roligt!
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0