* sommar i trädgårdar *

De senaste vackra strålande dagarna har jag besökt så många trädgårdar & parker jag kunnat. 
Det var varit så fint så man nästan fått onti hjärtat, oh vad jag har njutit. 
Jag & Sofie gick runt i hela slottskogen & tittade på alla djur & åt glass i onsdags. 
Sen drog vi oss mot Hagakyrkan för att sätta oss i solen & äta Crepes. Jag valde hjortron och chevre i min, himmel vad det var gott! 
 
 
Botaniska trädgården är nog det vackraste jag sett. Gå dit om ni inte har gjort det. 
Det gjorde jag & Ronja i torsdags, med picknick såklart. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen drog vi oss vidare, köpte sallad & satte oss inne i trädgårdsföreningen. Med Anton som vi plockade upp på stationen. 
 
Inte nog med det så bestämde sig jag & Ronja för att ge oss iväg & bada dagen därpå. 
Inget badande för mig men härligt var det i alla fall. 
 
 
Tänk att allt det här vackra finns så nära mig, i Göteborg. Om man måste välja bort landet så är det här ett bra alternativ. En fantastisk start på lovet, jag är så tacksam. 
Pauline
2015-06-13 @ 13:36:49
URL: http://lillafrokenhurtig.se

vad härligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0