Sommar i Småland

I helgen åkte jag hem till småland & fick uppleva några riktiga sommarlovsdagar, precis så som det ska vara. 11fika med släktingar, åt smultron, badade, läste & njöt av landet & sommarstugan. 
Det var så vackert, jag älskar det. 
Jag, pappa, min farbror & kusin tog en tur med båten.
Jag kollade på solnedgången & läste medan de andra fiskade. 
 
 
 
 
 
Smultron & blåbär fanns i trädgården att plocka. 
 
& alla dessa vackra blommor, det gör en glad in i själen med alla färger & former. 
Dessutom fick jag vara barnvakt. Världens finaste unge är det.
Vi skrattade ikapp & sov middag tillsammans, det är kvalitetstid! 
Jessica
2015-07-13 @ 21:09:56
URL: http://yiskha.blogg.se

Åh vilka härliga och somriga bilder, man får verkligen sommarkänslan när man tittar på dem! Blir nyfiken, vart i Småland var du någonstans?

Svar: Ja, nu har jag fått uppleva riktig sommar om just bara för ett par dagar! Det är utanför Aneby kan man nog säga, vid sjön Noen, världens paradis! :)
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0