* vaginamonologerna *

Idag får jag rycka in & aggera ljudtekniker på en föreställning. Vaginamonologerna heter den, en väldigt viktig teater om en väldigt viktig kroppsdel som man inte vågar prata om högt. 
Min kära vän Madde som regisserar Vaginamonologerna blev avstängd från facebook för att hon lade upp en bild på en tecknad vagina som hon använder som affisch till föreställningen. Hur sjukt är inte det? 
Citat från Madde:

"Jag vet att det finns många sidor här på facebook som delar bilder på kvinnor och deras kroppar utan deras vetskap - dit man kan skicka in bilder på sitt ex för att andra ska kunna kommentera och slutshamea henne. Dessa sidor blir dock väldigt sällan - tyvärr - avstängda."

Men nu lägger hon upp en tecknad bild på en helt osexuell vagina som ska symbolisera & göra reklam för en föreställning där man pratar om kvinnors rättighet & värdighet & om en kroppsdel som får alldeles för lite uppmärksamhet. & den försvinner såklart direkt från facebook. Därför vill jag dela med mig av den här. 
Kom & se 8 fantastiska monologer som framförs av 4 fantastiska skådespelare!
Ni kommer få höra om  både glada & tråkiga vaginanyheter, viktiga är dom allihop.  
 
Här finns speltider & då tycker jag även att ni ska komma förbi
& kolla på min & Sofies uppsättning av Jekyll & Hyde. 

http://wendelsbergsteater.com/

 
 
Nu ska jag ta min feber & mitt älsklingshalsband & min kamera till teatern. 
Ses där hoppas jag! Kl. 17.00
 
 
 
 
ɑ n n i k ɑ
2015-05-20 @ 15:48:20
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Så fint halsband!

Svar: Tack! Jag älskar det! ;)
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0