måndagslista på en tisdag

Jag gillar listor, skarpt. Hoppas ni gör det också för här kommer en.

1. Vad ser du fram emot den kommande veckan?
Att få vara ledig på dagtid & se massor teater på kvällstid.
Att mamma ska komma hit till sköna Wendelsberg.

2. Vilken var den senaste bloggen du började läsa?
Jag är periodare, http://alltomkerstin.blogg.se/ är en blogg som jag kikat in på ganska flitigt den senaste tiden som jag gillar skarpt!

3. Ska du laga någon god mat den här veckan?
Har faktiskt inte planerat in något speciellt än. Kanske något gott i helgen, med bönor, pesto & pasta, standard men gott.
Jag får mat på skolan så därför blir det inte så mycket eget lagande tyvärr.
 

4. Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!
Jag ska läsa & mysa massor, jag är kompledig den här veckan efter allt slit med teaterfestivalen som ni är i gång, så jag ska verkligen ta det lugnt & bara göra bra saker som peppar. Sy ska jag också göra! 

 

5. Innan vi börjar måndagen, vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?
Nu är det tisdag men jag ska hålla mig till orden, slappna av. Njut.

6. Vad gjorde du igår kväll?
Jag satte upp frisyrer på Sofie & letade inspiration på pinterest till en klänning jag vill sy.

7. En bild som symboliserar denna dag:

 

 Idag är det dags för föreställning så jag ska sitta uppe i ljudbåset & ta hand om ljudet. 

8. Vad åt du till frukost idag?
Vaniljyoghurt med musli, ostfralla med marmelad, juice & te. Mums!

9. Vilken tid på morgonen vaknar du?
Jag ställde klockan på 8, trots att jag är ledig så vill jag inte missa frukosten på slottet så jag & Sofie tog en riktig långfrukost med varsin bok.

10. Hur ser du oftast ut till vardags?
Jag har ganska ofta halvuppsatt hår, kjol med blus eller klänning. & jag älskar att ha mina hellånga cardigans till. Har oftast ringar på fingrarna.  

 

Den här listan lånade jag av http://martalinnsofi.blogg.se/ spana in hennes blogg vettja!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0