HP - kreation

När jag var 9 år så blev jag kär i Harry Potter & det har jag varit sen dess. Så varje gång jag hittat en artikel om något som berör HPvärlden så klipper jag ut det & sparar i min HPkakburk.
För ett tag sen bestämde jag mig för att göra ett album med alla bilder & artiklar jag hittat. Men det kommer minst bli tre, kom jag fram till ganska snabbt. Så mysigt att sitta & pyssla med. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vill egentligen aldrig bli klar med de här albumen, det känns som att det kommer ta slut på riktigt då. 
Men vet ni vad som gör mig glad? Att det faktiskt ska komma tre till filmer om trollkarlsvärlden! Wow. 
Alicia
2015-05-25 @ 11:41:20
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/

MENGUUUUUUUUU DETTA ÄR DET MEST MAGISKA JAG SETT!!! Så himmmmmmmla fint och tusen gånger bättre än alla Pinterestalbum och bildmappar i världen! Önskar verkligen jag hade lika mycket HP-relaterade pappersklipp så jag kunde göra samma sak. S A G O L I K T! <3<3<3

Svar: Hahah, men eller hur? Blev så ledsen över att jag inte kunde ha med albumen som bidrag till magimonthlymakers, de låg nedpackade i lådor då. Ja, jag har sparat utklipp sen jag var 8 år, så det blev ganska mycket tillslut! Haha.. Tack Alicia! DU är så inspirerande!
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0