* gammalt till nytt *

Nu efter min resa till London så har pengarna börjat sina i plånboken, så nu har jag satt ett köpstopp, jag ska bara köpa mat & saker som jag behöver för att överleva men nu är shoppingturerna förbi, för ett tag i alla fall. Det känns rätt befriande faktiskt. 
Dessutom har jag masssor kläder som jag inte använder som jag tänkt sy om så de blir mer användbara. 
Jag ska försöka göra klar den enorma kassen med halvfärdigsydda kläder innan jag köper ett enda nytt plagg. Så när febern inte ville ge med sig i helgen så satte jag mig ner med ljudboken på & dekorerade två blusar.
 
Jag använde mig av dekorer som jag köpte för länge sen som är till scrapbooking, men det fungerade ju lika bra på en krage. Blev rätt nöjd! 
 
Den blåa blusen fick bli lite enklare så blir det lättare att matcha!
 
'
Så nu har jag pyntat två vanliga, lite tråkiga plagg till två roliga plagg! Tjohej! 
lina
2015-05-09 @ 13:27:27
URL: http://rivnafasader.blogg.se

Fint och bra ide, detta vill jag också göra! :)

Svar: Det är superenkelt! :) prova!
Matilda Höglund

Anonym
2015-05-10 @ 00:04:05

Finfint! Romantiskt och stiligt!

Anonym
2015-05-10 @ 00:05:32

Finfint! Romantiskt och stiligt!

Jessica
2015-05-12 @ 11:47:40
URL: http://yiskha.blogg.se/

Åh vad fint! Det är ju superbra att man kan förnya sina kläder med såna här snygga detaljer! Om jag var bättre på att sy så skulle jag också ge mig på ett sånt här projekt!

Svar: Men du borde verkligen prova Jessica! Det är inte alls svårt, det är de som gör det så roligt! :) Tack så mycket!
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0