* en alldeles underbar bal på slottet *

 Förra veckan hade vi vår årliga kricketbal på Wendelsberg. På dagen spelades det kricket i vita kläder & vi åt scones & drack tea.
Senare på kvällen blev det trerättersmiddag & dans till livemusik. 
Så fantastiskt mysigt & kul att få se alla uppklädda! Min klänning som jag beställt hann inte komma fram så jag fick improvisera ihop en outfit. Utan att varken jag eller Anton visste något så matchade vi ju fantastiskt bra! 
 
 
 
 
 
Himla duktiga musiker var det, superfint att få svänga omkring & dansa precis som man bör göra på en riktig bal. 
 
Den återkommande trion fixade ännu ett skivomslag till den ännu inte inspelade skivan. 
& här har vi några delar av vår fantastiska klass!
Hujedamej vad jag kommer sakna dom när våra två år tar slut.  
Mikaela
2015-05-12 @ 21:42:14
URL: http://bympv.blogg.se/

Alltså åh så fint! Du är jättefin i håret verkligen! Jag vill så himla gärna också gå på bal, det är vårbal i Uppsala nu på lördag men jag ska på bröllop just den dagen (vilket också blir kul men när ska jag få gå på bal då!?)

Svar: Tack så mycket Mikaela, vad kul att du tycker det! :) Jag älskar att sätta upp frisyrer! Jaha, vad träligt, min dröm skulle vara att gå på en sån där riktig bal då man får ha super fluffiga 1800talsklänningar! Hoppas att du får tillfälle att gå på bal snart!
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0