vårfavoriter i min garderob

Här kommer lite bilder på favoriter från min garderob, de kommer verkligen komma till användning nu när våren närmar sig. Längtar! 

Den här västen drömde jag om länge. Den var nämligen rejält dyr i originalpris men fick till min lycka tag på den när den var på 75% rea! Den är från min absoluta favoritaffär Mollys hus som ligger i tranås, där har de massor fint & deras kläder är från bland annat märkena kaffe & cream. 
 
 
Den här toppen köpte jag på secondhand för 30 kr, jag älskar den! 
Den här koftan är även den från secondhand, köpte den för 80 kr & jag skulle helst vilja använda den varje dag. Jag tycker det är svårt att hitta koftor med fina detaljer, men den här har allt. 
 
Det här linnet köpte jag via tradera, den var fruktansvärt stor men jag sydde in den så nu är den perfekt. 
 
Den här raka klänningen är min mammas gamla som hon köpte när hon var i 30årsåldern. 
Jag älskar den. Skärp i midjan & klackar så är man klar. 
 
Den här klänningen är även den från Mollys Hus, jag fick den av min syster i födelsedagspresent förra året. Den är aningen lång men så fort jag kortat av den lite så kommer den vara finast i garderoben!

Den här tröjan beställde jag från en app som heter Wish, superfin & billig. 
Som ni ser gillar jag mycket spets. 
Var handlar ni era kläder? 
 
Linnea Stenberg
2015-03-21 @ 17:04:35
URL: http://pappersduva.blogg.se

Himla fint!

Svar: Tack fina du!
Matilda Höglund

Hanna
2015-03-22 @ 10:46:00
URL: http://splinidora.nu

Åh alla plaggen är ju superfina! Brukar försöka att handla så mycket second hand jag kan :)

Svar: Ja, det är så kul med secondhand! Köpa udda plagg att sy om! :)
Matilda Höglund

Caroline
2015-03-22 @ 13:51:00
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Åh den sista tröjan var ju himla fin! Har aldrig hört talas om wish men ska kolla upp det! :) Älskar spets!

Jag handlar mestadels från HM, Hollister, Gina och Carlings :)

Svar: Nejmen tack så mycket! Gör det, finns en hel del! :) Kanske inte bästa kvalitén.
Matilda Höglund

Alicia
2015-03-24 @ 16:09:49
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/

Alltså så jääävla fina kläder!!! Tänk vad mycket en spetsdetalj gör. Blev verkligen sugen på att gå igenom garderoben och göra några små ändringar på alltför basic plagg. Och jag älskar din spegel med masken och alla pärlor <3

Svar: Hihi, tack Alicia! Du ger mig så mycket inspiration själv ju! <3Gör det, så kan du ju vara med på Fredrikas Ufotema! :)
Kul att du gillar det, tänkte faktiskt ta & smycka ut masken lite mer nu.
Matilda Höglund

linah
2015-03-27 @ 19:15:55
URL: http://nouw.com/linahs

va fin stil du har:D!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :)
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0