bokrea

Wops, jag tänkte verkligen inte köpa några böcker på bokrean, men när man väl går in så är det svårt att ta sig ut utan någon. Jag köper annars alla mina böcker på secondhand eftersom jag inte gillar att de massproduceras så mycket. Bättre för träden & miljön att köpa på secondhand. Men 5 böcker fick följa med mig hem, man kan inte alltid stå emot antar jag. 
 
Choklad, ni vet den där boken som jag blivit film där Johnny Depp är med, den boken har tydligen en fortsättning, det hade jag ingen aning om! Ska bli mysigt att läsa. 
En utav mina favoritförfattare har skrivit den här boken. Alla hans böcker är så mystiska & vackra. 
 
 
Av författaren till Den glömda trädgården, jag älskar den boken så jag tror nog att den här också kommer vara fin & bra. 

Nu har jag lite att läsa ett tag framöver. 
Kram
Lotta
2015-03-15 @ 13:53:29

Marina är en oerhört spännande bok. På gränsen för vad jag klarar . .. Kate Morton-boken lånar jag gärna! Broken Wheel är en feel good. Mysig och bjuder på l lite fniss :-)

Svar: Nice, bra bokval jag har gjort asså!
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0