* saker att fira *

Igår hade jag en fantastiskt bra dag. Jag fick reda på att jag kommit in på det tredje året på Wendelsberg, jag kommer alltså om ett år vara utbildad teaterpedagog, det känns så fantastiskt. En superfin klass har jag också fått. Längtar redan till skolan nu. 

Dagen började med en liten runda på stan, jag gick till favoritaffären Fåfängan Antik i Haga där jag köpte miniminitallrikar som jag ska använda att lägga tesilen på, låter onödigt men jag gillar onödiga saker. Så fina är dom, ska visa sen! 
 
De hade världens finaste vakthund som jag gosade lite med. 
 
Sen mötte jag upp Hanna för att ta en fika. 
Efter det så åkte vi hem & lagade mat. Jag älskar att laga mat med Hanna, det blir alltid väldigt improviserat, konstiga blandningar men alltid väldigt gott & massor vitlök såklart! 
 
Sen blev det dags att fira! Eftersom jag kom in på tredje året på Wendelsberg. Jag är såååååå glad! Wawawa! & något annat bra, Anton, min fina Anton har kommit in på musikallinjen på balettakademien! Så det blev bubbel & många glada hejjarrop!  
 
 
 
Vi avslutade det hela med att ta en runda i majorna för att plocka fina blommor, mitt i natten, precis så det ska vara på ett sommarlov. 
En av de finaste kvällarna på länge med mina favoriter. 
Emma
2015-06-05 @ 09:37:02
URL: http://nouw.com/emmao

Så roligt, grattis! :)

Svar: Tack Emma! :) Jag är så glad över det! :)
Matilda Höglund

MATILDA ROSQVIST
2015-06-05 @ 10:24:54
URL: http://matildays.se

Härliga bilder :)

Svar: Tack så mycket Matilda! :)
Matilda Höglund

Oslofru
2015-06-05 @ 13:02:42
URL: http://www.oslofru.com

Vilka härliga bilder <3

Svar: Tack så mycket! <3 Det var verkligen riktigt härligt! ;)
Matilda Höglund

Helene
2015-06-06 @ 05:33:35

Vad roligt,Grattis!🎉

Svar: Tack Helene! :) Jag är superglad över att jag fått komma in!
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0