fyndat

Förra veckan när jag gick omkring på stan & glädjeshoppade så köpte jag lite prylar på Fåfängans Antik i Haga. Jag hade ju fått reda på att jag kommit in i tredje året på Wendelsberg så jag firade lite genom att handla fina grejer. Fina & kanske lite onödiga. 

Asså, har ni sett så söta små assietter någon gång? Onödiga kanske ni tänker? Men nej, dom ska jag till mina tesilar. Jag har andra störra fat i glas så de matchar så fint, får visa er det. Dom här minitallrikarna har hängt ihop i över 100 år så jag kände att jag ville ta hem dom till mig där de faktiskt får användas! 
& så köpte jag finfin spets som jag nu gjort hårband av, det ska jag också visa er en dag. 
Tänk vad larvigt glad man kan bli av så små ting.  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0