Monthly Makers

Den här månaden bestämde jag mig för att vara med i Monthly Makers, tycker det är ett superroligt initiativ de tagit som startat det här! Jag älskar att pyssla & att få inspiration & en liten puff av dem är ju inte alls dumt! 

Den här månaden har återvinning varit temat, vilket har varit svårt för mig eftersom jag bor på ett internatrum och inte kunnat samla på mig så mycket att återvinna! 
Men jag älskar kaffekoppar, köper nästan alltid en kopp när jag är på second hand, men eftersom jag inte dricker kaffe så kände jag att jag behövde hitta på något annat att göra med dem så det fick blir ljuslyktor. 
Väldigt enkelt att göra & väldigt fint tycker jag, speciellt om man får tag på lite tunnare porslin så det skiner igenom sådär fint. Jag använder också en gammal spegel som bricka som ljusen får stå på. 

 
Ska bli så kul & spännande att få se allas bidrag!
Alicia
2015-02-25 @ 15:01:11
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/

Åh ja, jag tycker också detta är så fint! Smart att använda tunnare koppar för att få ljus i sidled. Jag har funderat lite över det, och om en inte kunde använda fina glas och så istället/också. Även: fantastisk spegelbricka!

Svar: Tack, ja jag älskar koppljus, då får man användning för alla! :) Ja eller hur, man kan variera i all oändlighet!
Matilda Höglund

Caroline
2015-02-26 @ 12:34:05
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Så fina koppar! ^^

Svar: Hihi, tack! Ja, älskar att köpa koppar!
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0