* framtiden *

Tänk va, snart slutar jag Wendelsberg. Snart är utbildningen klar & vad gör man sen? 
Det har varit så tryggt de här åren, man hör hemma bland ett gäng & man lever i sin lilla bubbla. 
Jag är rädd för vad som kommer hända efter sommaren men samtidigt pirrigt förväntansfull!
Tänk vad många möjligheter som finns.
& vad mycket man har kvar att lära sig i livet, min plan är att ta ett pluggfritt år, jag tror jag behöver det för att komma underfund med varför jag vill jobba på scenen. & bakom dessutom.
Om det är värt allt slit & om jag har det som krävs, det är spännande & som jag känner nu så kommer jag kämpa in i det sista. Jag behöver bara komma på varför jag vill det.   
Lite framtidskris, det är nog väldigt vanligt den här tiden på året. 
Men nu ska jag njuta av de sista veckorna som jag har på fantastiskt vackra Wendelsberg med alla fantastiskt vackra människor. 
 
Hemlig beundrare <3
2015-04-09 @ 21:46:48

OMG! Hur kan du var så snyyyygg?!? <3 <3 <3

ISA
2015-04-09 @ 23:18:53
URL: http://isabyl.devote.se

tror det är skiiiitvanligt att känna så. Stressa inte fram något, du är så ung! kram

Svar: Det är nog verkligen vanligt! Nej jag ska försöka att inte stressa, man tjänar ju inte på att utbilda sig fort om man känner sig skoltrött! :)
Matilda Höglund

Karin
2015-04-10 @ 13:38:48
URL: http://karinklottrar.blogg.se

Åh, jag tror den där framtidskrisen är obligatorisk sista terminen oavsett utbildning! Jag hade också en kris, det är jobbigt att inte veta hur framtiden kommer se ut och vad som kommer hända! Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0