dagen med listor

Idag har jag skrivit & sprungit runt med många listor, nu ska jag bara börja pricka av dem också. 
Jag får ingen tid över längre, det är väldigt mycket jobb med att regissera musikal vilket jag såklart redan visste innan jag började.
Det är så härligt att få fördjupa sig i något så som jag gör nu!  

Jag har skrivit listor på vad för ljud & ljus vi vill ha i musikalen. 
Saker jag ska packa inför Londonresan. 
Saker jag vill göra i London. 
Vad jag ska göra ikväll. 
Vad som min grupp ska göra när jag är borta. 
Vilka jag borde ringa. 
Jag kan hålla på hur länge som heeelst! 

Om jag nu ska hålla mig till det här temat: Listor. Så kan ni få en liten här under som handlar om mig. 

Jag gillar mörka & ruggiga bibliotek, ni vet, såna som finns i alla sagor.

 
Jag sjunger gärna om allt jag gör, speciellt med Sofie. 
Jag äter en macka. Varför funkar inte högtalaren? Smör, smör, smör, vi måste ha smör i chokladbollarna. Typ sånt.
Jag älskar att äta, men helst frukost, helst hela dagen, mums!

 

Jag föredrar att springa framför att cykla, alla gånger!
Jag tycker om att vara med mina nära & kära.
Jag är beroende av närhet & mys, det klarar jag mig inte utan.
Jag har på mig kjol, blus & raggsockar, ungefär som alla anda dagar.
 

Jag dricker helst te, rooibos tror jag. Mina favoriter är tant augusta som är ett svart kokoste & ett rooiboste jag har som smakar mango & kanel.
Jag lyssnar på Nightwish, Avantasia & Evergrey! Powermetall typ, det kan man inte tro va? & musikal såklart!


Jag blir arg på orättvisor. Objektifiering av kvinnor. Patriarkatet. Rasism.
Jag är rädd för döden, i alla former. Varför kan inte alla leva för alltid.
Jag önskar mig jämställdhet mellan män & kvinnor. 
& så önskar jag att alla musikalutbildningar skulle vara gratis, det är såå dyrt!  
Jag är pinsamt dålig på att cykla, pinsamt dålig! 
Jag är uppväxt på landet, jag älskar landet, jag vill bo på landet. 
 
 Nu ska jag börja pricka av listor! Ha en fin kväll! Kramen! 
travelmania
2015-04-21 @ 17:49:14
URL: http://travelmania.blogg.se

Låter härligt med en Londonresa!

travelmania
2015-04-21 @ 17:49:50
URL: http://travelmania.blogg.se

Låter härligt med en Londonresa!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0