obligatorisk höstlovsmys

En väldigt mysig & lyckad dag med mina fina vänner från Wendelsberg. Vi fikade i flera timmar & köpte för mycket kläder, sånt där som man ska göra när det är höstlov helt enkelt.   
FIkade på ett supermysigt café med roliga tidningar & vackra tekannor. 
 
 
 
 
 
Suddiga men glada bilder på mig. 
 
 
Jag köpte med mig två tjocka varma fina tröjor. Är så dålig på att köpa saker som jag behövde men den här gången gjorde jag det minsann. Sen köpte jag garn, har nämligen börjat lära mig att virka nu på lovet. Rätt kul faktiskt, speciellt när man kan lyssna på ljudbok samtidigt! 
Sen fick även tesorten Tant Augusta följa med mig hem, ett cocoste som är såå gott! & knäckebröd, det fick bli ost, frukt & kex när jag kom hem till mamma. 
Hanna Hultman
2014-10-30 @ 23:36:26
URL: http://ivegotlife.blogg.se/

Åh vad mysigt ni har det! Saknar dig!!!!

Svar: Jag saknar dig Hanna! Vi får mysa massor när vi kommit tillbaka till skolan!
Matilda Höglund

Hanna Hultman
2014-10-30 @ 23:39:00
URL: http://ivegotlife.blogg.se/

Åh vad mysigt ni har det! Saknar dig!!!!

Ebba
2014-10-31 @ 10:52:59
URL: http://ebbafridaa.blogg.se

Så mysiga bilder!

Svar: åh tack :) tror den kommer från nille eller någon annan liten inredningsbutik :)
Kramisar

Svar: tack! :) det var väldigt mysigt!okej, får spana efter någon liknande annars, det är så fint med rådjur! KRAM
Matilda Höglund

Anton Myrén
2014-11-01 @ 14:13:24

Hah! Jag är inte den enda som tar suddiga bilder!

Svar: haha, anton, du tar faktiskt en del skarpa bilder också! ibland iaf ;)
Matilda Höglund

Anton Myrén
2014-11-01 @ 14:13:27

Hah! Jag är inte den enda som tar suddiga bilder!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0