* picknick på taket *

Startade dagen på ett väldigt bra sätt idag. Klättrade upp på taket med frukost, vänner & såpbubblor. En till bra grej med Wendelsberg, finns många fina & bra tak! 
Hösten är här & det känns så mysigt. Längtar massor tills löven blir gula & röda, jag får dricka choklad varje kväll & ha mina fina knästrumpor & handledsvärmare på mig. Då ska jag klättra upp på taket igen & fota & kanske skriva mer på min saga, låter inte det fantastiskt? 
 
Vi lyssnade på Ted Gärdestad & sjöng med, kändes så fint!
 
 
 
Såna här minnen borde man spara på & skapa oftare, det är så enkelt men man blir så lätt bekväm i det gamla vanliga. Ska sätta det som ett mål i livet, jag ska ta mig ur det bekväma & trista, våga ta chansen att göra nya saker. Tur att min utbildning hjälper mig på traven med det.   



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0