* sypeppen *

 Nu under veckan mellan alla nysningar & febervågor så har jag faktiskt lyckats sy en kjol! 
Blev supernöjd, den är i ett somrigt, blommigt, tunt tyg. Dock blev den för liten, hur kan det vara så svårt? Det blir allrid för stort eller för litet. Men min fina Hanna var en värdig ägare av en sommarkjol så jag skänkte den till henne! Kjolen är mitt bidrag till Fredrikas sypepp
Gå in på hennes blogg, den är så inpirerande & fin! 
 
 
 
Jessica
2015-05-25 @ 18:10:43
URL: http://yiskha.blogg.se

Åh kjolen, så fin! Tycker du har väldigt bra klädsmak! Synd att den blev för liten, men desto lyckligare måste din vän ha blivit över att få den :)

Svar: tack så mycket! ja, jag blev så himla nöjd! men ja, nu har den fått en annan värdig bärare i alla fall! :)
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0