* vårpynta *

När man bor i ett litet rum som jag så har jag i alla fall ett behov av att få det att bli så hemtrevligt & fint som möjligt. Eftersom det inte finns så många ställen att lägga undan saker på så är nästan alla mina prylar synliga, som tillexempel mina tepåsar. Jag älskar te, den bästa drycken, räknade & kom fram till att jag har 29 sorter, inte illa. Men det är ju så tråkigt med fula tepåsar så jag bestämde mig för att göra egna fina med våriga färger. Såhär blev det! 

Det är superenkelt, tipstips!
Klipp ut en rektangel, ganska stor. 
Vik & limma ihop.
Vik en kant längst ner så som på bilden. 
Det här ska alltså bli botten på påsen. Gör enligt bilderna. 
Vik in de båda vita delarna så att det blir en heltäckande botten & limma ihop dem. 
Sen är det bara att pynta påsarna så som man vill ha det. Jag satte dit små lappar & utsmyckningar. 
 
Klart! Tar inte många minuter kan jag lova! 
Kramen!
 
Anonym
2015-03-12 @ 21:30:15

Men det var ju fint! Så vårigt och trevligt!

Anonym
2015-03-12 @ 21:30:33

Men det var ju fint! Så vårigt och trevligt!

Svar: Tack så mycket! Ja, man mår bra av fina färger! :)
Matilda Höglund

Susanna
2015-03-13 @ 16:06:00
URL: http://suslife.webblogg.se/

Nej vad söta :D Själv dricker jag typ aldrig te, men påsarna var väldigt fina i alla fall haha :)

Svar: Haha, det som är så bra med såna påsar är att man kan använda dem till allt! ;) Allt från att ge bort i present till att ha sitt smink i!
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0