* Sparkling night in Berlin *

Igår hade vi fest med teaterlinjen, det var väldigt fint! Alla var glittriga & tjusiga! 
& trots att vi inte var i Berlin så känner jag mig väldans nöjd. Så många fina vänner. 
Masken som jag hade på mig hela kvällen har jag gjort själv, väldigt nöjd faktiskt! 
 
 
Vi var först hos den här förtjusade tjejen, Fredrika som för övrigt har världens finaste blogg!
 
 
 
 
Sen drog vi vidare till en skateboardlokal & dansade & skrattade.
Det var fint. Det var till & med disco inne på toaletten. 
 
Jag & Sofie i våra fantastiskt glittriga frackar. 
 
 

En väldigt fin kväll med väldigt fina vänner. 
madde
2015-03-29 @ 20:10:46
URL: http://utanstrumpor.blogg.se

Sååååå fina bilder :****

Svar: Tack finis! ;****
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0