* helgens bravader *

Den här helgen har jag gjort massor skoj! Jag & min kära Anton har varit på besök i Värmland. 
Där vankades det dop, 50årsfest & spa, en riktigt fin helg. 
 
 
 
 
 
 
 
Så fint pyntat med små avtryck från Esthers små fötter. 
Mångamånga sorters kakor fanns också, det gillade jag& Anton mycket, såklart. 
 
 
 
 
På söndagsmorgonen gick vi upp kl 7 för att bege oss till Selmas spa, frukostbuffén var fantastisk. 
Jag älskar frukost, vill alltid äta frukost. 
 
 

Här på skolan händer det också massor kul, jag har flyttat till ett nytt rum & delar nu toalett med fina Sofie som jag tycker om så mycket. Vi har lekt mörkerkurragömma i teatern och ikväll ska jag mysa som bara den med min bok & Ben & Jerry's. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0