* sommartider *

Nu har jag sommarlov. & det var varit en väldigt bra start. 
Jag har flyttat in hos Fredrika. Vi är ett bra team, hon & jag. Vi har bäst smak vad gäller kläder, inredning & mat. Så nu är lägenheten superfin enligt mig i alla fall. 
Sen tog vi en filt till baksidan & spelade fia med knuff med te. Vinnarskallar allesammans, tur att vi inte är så långsiktiga. Kan ju tillägga att jag vann. Överlägset faktiskt.  
 
 
 
Mitt mål var att hitta ett nattygsbord med många lådor men det var lättare sagt än gjort så jag tröstköpte lite mer kläder istället. 
Sen drog vi oss in till lägenheten, lagade pizza & provade våra fynd. 
Den här affischen hänger över vårt middagsbord. Riktigt sagolik är den. 
 
 
 
 
Jag är så tacksam över lite kvalitetstid med vänner & lite ledighet innan jobbet drar igång. 
Anton Myrén
2015-06-01 @ 19:33:29

Du vann ju bara för att jag va tvungen att dra mitt i ;)

Svar: haha.. nej. ;)
Matilda Höglund

Jessica
2015-06-02 @ 12:28:41
URL: http://yiskha.blogg.se

Bästa känslan när man äntligen får sommarlov! Jag har själv bara ett litet moment kvar sedan är jag också färdig! Vad mysigt ni ser ut att ha det på bilderna förresten! Var så himla längesedan jag spelade fia med knuff, insåg jag just nu! Så enkelt men ändå så roligt spel!

Svar: Men eller hur? Älskar lov, men blir samtidigt extremt stressad, man ska ju alltid ha den bästa sommaren i sitt liv & det hinner jag inte riktigt med när man samtidigt måste sommarjobba, haha.. Men nu ska jag njuta! :) Oh hoppas du får njuta av ditt också!
Matilda Höglund

Mikaela
2015-06-03 @ 23:10:45
URL: http://bympv.blogg.se/

Ser härligt ut! Jag vill också få sommarlov, men snart så... Vilken roliga form på borden på loppisen, fina!

Svar: Det var riktigt härligt! :) Ja, eller hur? Synd att jag inte har plats med mer grejer hemma!
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0