* dubbeldäckare & afternoon tea *

Nu är vi tillbaka i Sverge, Londonresan var så härlig!
Vi hade sol alla dagar & bara njöt av våren i storstaden.
Här kommer lite bilder för er som är nyfikna på vad vi hittade på. 
 
Vi drömde oss bort till Hogwarts, precis som jag gör de flesta dagarna på året. 
 
 
Promenader i olika parker, vilket var så härligt! Det är supergrönt i London, det gjorde mig så glad. 
 
 
 
 
 
Satte mig vid en bänk med te & läste bok. Fick besök av många olika spännande människor & en herre stannade kvar så vi matade duvor tillsammans. 
 
 
 
Jag & Anton kollade på Billy Elliot, den var svinbra! 
 
 
 
 
Många spännande människor att kolla på. 
 
 
 
En av höjdpunkterna var Hyde Park med massor picknick.
Vi låg på gräset & solade & hade det härligt.  
 
 
 
 
 
Till vår lycka så kunde man hyra trampbåtar så jag & Anton gav oss ut i en. 
Dock fastnade vi ute på vattnet för det blåste något förskräckligt. Men efter mycket trötta & värkande ben så kom vi tillslut i land. 
 
 
Afternoon te är ju ett måste. 

Det finns fortfarande så mycket att se i London, jag är redan sugen på att åka tillbaka & se mer teater & gå på marknader & gå i bokhandlar, ja, jag vill göra massor mer! 
 
Bella
2015-04-21 @ 20:23:20
URL: http://jennyizabella.blogg.se/

London är typ den bästa staden som finns! :D

fina bilder Matilda 😊/ Pappa
2015-04-26 @ 22:27:29

Fina bilder Matilda 😊/ Pappa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0