Blåst På Brännö Brygga

En blåsig men fin söndag så begav vi oss ut till Brännö. Oss innebär mig, Anton, Sofie & John.
Oss brukar oftast vara vi. Speciellt i våras när vi hängde i vår korridor på internatet. Det var bra tider & det var helt enkelt dags att ses igen.  
Vid Saltholmen finns det ett supermysgt café som har den finaste inredningen med de finaste kopparna så vi landade där först. 
 
 
Sen åkte vi färja till Brännö, ett säkert kort. Jag älskar Brännö, där kan jag gå runt i timmar & kolla på hus & det var precis det vi gjorde. Sen hittade vi små lamm i en hage som var kjelsjuka & det var vi också så det fick bli gos. 
 
 
 
Jag tog med mig en hemmagjord rabarberpaj men det var så blåsigt ute så det slutade med att vi satte oss inne i ett väntrum till färjorna & åt. 
 
Solade på bryggan i en timme innan båten plockade upp oss. 
& lille katten som hälsade på oss i solen. 
En fin utflykt. Det gillar jag. 
Pernilla Einarsson
2015-06-18 @ 15:21:37
URL: http://pernillaskreativa.blogg.se/

Men så mysigt!

linah
2015-06-18 @ 22:28:01
URL: http://nouw.com/linahs

åh va fint!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0