* modern, impro, balett *

Dansen har varit fokus 1 idag, har haft modern dans, improvisation & balett.
Är rätt trött i kroppen nu men det känns fantastiskt. Är extra glad över baletten som jag dansar utanför skolan, där tränar man så det bränner i musklerna. 
 
När man har dansat tre pass så förtjänar man mys med popcorn & bok. 
Blir så avslappnad & lugn efter ett pass. Tur att det är dans alla dagar i veckan! 
Har ni sett så fina raggsockor innan? Det är Antons mormor som har stickad dom,
oh vad jag kommer använda dom flitigt i vinter! 
 
Christine&Paris
2014-10-02 @ 22:13:25
URL: http://christineiparis.blogg.se

Åh vad roligt att gå i musikalskola! Är det en flerårig utbildning? Förresten läser jag också den där boken nu :)

Svar: utbildningen är på två eller tre år, det är en såå rolig & lärorik utbildning, jag har lärt mig massor :) vad tycker du om den? Jag gillar boken men den är rätt tuff!
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0