Kom igen Matilda!

Nu har jag äntligen satt igång igen! Så fantastiskt skönt att ta i lite med träningen, varför glömmer man bort det här emellan varven?
Att sätta igång är det västa i världen, har bestämt mig för att aldrig sluta nu. 
Synd att man måste börja om från början igen, ska definitivt bli mer träning & stretch nu! 
Inte länge sen jag kom hela vägen ner i spagat, efter någon vecka är jag där igen, längtar till skolan & rutiner igen! 

 
 
Känner mig så motiverad för att börja med dansen igen,
saknar att dansa så det gör ont i kroppen! 
Maria
2014-07-31 @ 12:23:52
URL: http://www.nattstad.se/HallonMia

Är det en smoothie du gjort? Vad har du i? :D Ser jättegod ut :D

Svar: Ja det är en smoothie! :) Jag hade i blåbär, hallon, naturell yoghurt, mjölk, havregryn, linfrön, 1 ägg, kanel, malda nejlikor & lite pynt - strössel ;) om man vill ha lite sötare smak är honung bra! Hoppas den smakar ;)
Matilda Höglund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0