* samlaren *

Jag har under hela mitt liv varit väldigt bra på att samla på saker. 
Allt från snören till servetter & kapsyler. Men det är en sak som jag fastnat för. Klockor, fickur. 
Visst är det vackert? Man kan aldrig få för många. 
Blir så glad varje gång jag kommer hem & kan sitta & putsa lite på mina fickur. 
 
 
 
Fickuret till höger var det första jag skaffade mig. Älskar svalorna på baksidan! 
Fickuret ovan är det äldsta jag har, en liten släktklenod. & nu har den gått i arv till mig. 
 
 
 
Ett väldigt nytt fickur, men tycker det var charmigt. Kvicken som klocka, kan det bli bättre?

Nu ska jag ta ett riktigt lyxigt julbad & läsa & bara gotta mig! 

GOD JUL på er alla! KRAM!
 
Susanna
2014-12-23 @ 18:32:36
URL: http://suslife.webblogg.se/

Ja shit vad fina de var! Tanken har aldrig slagit mig att börja samla på dem men de var ju jättefina :D

Emelie
2014-12-25 @ 18:14:42
URL: http://esh.webblogg.se

Åh så fina klockor! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0